Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNic dziwnego, że sie nie sprzedaje kiedy Hornet 600 ma tylko kilka km mniej. Do tego jest lzejszy zwinniejszy i lepiej wygląda
OdpowiedzTy chłopie nie pisz bzdur jak się totalnie nie znasz na motocyklach a na to w 100% wygląda. Wskocz na motorynkę i zacznij naukę od początku. Polecam.
OdpowiedzKilka KM mniej? ...zwinniejszy? ...przejedź się 900 to zobaczysz w czym różnica...Honda zrobiła mały błąd w tamtym czasie: zapodała nakeda dal "szczeniaków", ale niewiele różnicym się na papierze, ale sporo droższym...dlatego nie odniósł sukcesu...ale każdy kto zaryzykował i kupił Horneta 900 to raczej nie chciał się z nim rozstawać...
Odpowiedznie jeden juz próbował z moim, gsxr 600 roczniki od 2008, cbr 600rr nówki... najpierw przebierali glowami i patrzyli sie na mnie, a potem stali na drugich swiatlach wpatrzeni wprost przed siebie. znajac moją tablice rej na pamieć :)
Odpowiedzczłowieku co ty piszesz? z pod świateł robisz jak chcesz 954rr to zupełnie inaczej oddaje moc, w zakresie niskich i srednich obrotów wciaga nosem rrke
OdpowiedzChyba żartujesz, kilka KM mniej ale zobacz na moment i obroty i przy jakich wystepuje moc maksymalna
Odpowiedz